Pražen krompir
Print Friendly, PDF & Email

Pražen krompir je vedno odličen in se pripravlja na veliko različnih načinov in z raznimi dodatki, jaz sem naredila pražen krompir brez uporabe živalske maščobe, ki je primeren tudi za ljudi, ki ne uživajo mesa in njegovih proizvodov, pa naj bo to zaradi prepričanja ali zdravja.
Tudi naši predniki so sadili krompir za vsakodnevno prehrano in z njim potešili lakoto. Mnogi so o njegovi hranilni vrednosti slabo poučeni, predvsem so prepričani, da krompir redi, kar pa ni res. Krompir ima bogato hranljivo vrednost in vsebuje zaščitne snovi, minerale in vitamine 100 g krompirja vsebuje 68 kalorij in minerale kot so: kalij, kalcij, fosforja, magnezij, železo in pomemben vir vitaminov: C, B1 in B2.

Pripomočki za pripravo praženega krompirja:

  • lonec s pokrovko
  • skleda
  • deska za rezanje
  • nož
  • žlica
  • kozica
  • kuhinjska tlačilka ali mečkalo
  • krožnik
  • štedilnik

Sestavine za pripravo praženega krompirja

Za dve osebi:

  • 500 g krompirja
  • 500 ml vode
  • 1 srednje velika čebula
  • 3 žlice sončničnega olja
  • sol po okusu

In še po želji:

Postopek priprave praženega krompirja

Krompir dobro operemo in ga damo kuhati v lonec s pokrovko. Čas kuhanja krompirja je odvisen od vrste in debeline. Kuhan krompir olupimo in ga naložimo v skledo.

Čebulo olupimo in jo na deski za rezanje na drobno narežemo. V kozici segrejemo sončnično olje, stresemo na drobno narezano čebulo v kozico in pražimo toliko časa, da čebula porumeni.

Na porumenelo čebulo stresemo olupljen krompir in ga s tlačilko dobro pretlačimo, posolimo in ponovno dobro premešamo in pražimo še 10 – 15 minut.

Pražen krompir serviramo na krožniku, ga potresemo z na drobno narezanim drobnjakom, in za boljši apetit okrasimo s solato, paradižnikom in papriko.

Veliko prebivalcev Slovenije pravi:”Brez krompirja ni kosila.” Lučka Glaser

Ne pozabite na ostale dobrote iz moje kuhinje.

Ocena:
Skupaj: 11 Povprečno: 4.5]

Glaser Lučka

Nabiram zelišča in in gozdne sadeže, vrtnarim in vse koristno uporabim v kulinariki.Napisala vam bom tudi sezonsko uporabo rastlin.

Dodaj odgovor