Mešana pomladna solata s čemažem – vse v enem
Print Friendly, PDF & Email

Se vam mudi? Nimate časa za pripravo kosila? Pripravite prehransko uravnoteženo mešano pomladno solato s čemažem – vse v enem. Hvaležna vam bodo predvsem jetra, sladkor bo normalen energije pa kar ne bo in ne bo zmanjkalo. Solata je bogata s hranili ter hitra in enostavna za pripravo. Nič ne bo narobe, če si pripravite hiter obrok. In ne imejte slabe vesti, če niste kuhali. Včasih se je bolje spočiti ali čas porabiti za svojo dušo saj tudi ta potrebuje svojo hrano in razvajanje.

Mešana pomladna solata s čemažem – vse v enem – pripomočki:

  • deska
  • lupilec
  • nož
  • strgalo
  • 2 skledi za pripravo solate

Mešana pomladna solata s čemažem – vse v enem – sestavine:

  • 2 porciji mešane pomladne solate (regrat, radič, motovilec, zimska solata)
  • redkev ledena sveča ali dajkon
  • pest svežih čemaževih listov
  • kos tanko narezane pečenke, ki je ostala od prejšnjega dne
  • jušna žlica zdrobljenih bučnih semen
  • jušna žlica bučnega olja
  • jušna žlica lanenega olja
  • balzamični kis
  • sol po okusu

Količina sestavin je primerna za dve osebi, prilagodite jih po lastnih potrebah. Čas priprave 10 minut.

Mešana pomladna solata s čemažem – vse v enem – postopek priprave:

Olupite redkev, meso narežite na kar se da tanke rezine, pest čemaževih listov sesekljajte na tanke rezine.

Pripravite dve skledi za solato in jih napolnite z pred pripravljeno mešanico pomladnih solat (regrat, radič, motovilec, zimska solata).  Preko tanko naribajte redkev (količino prilagodite svojemu okusu. Posipajte z rezinami tanko narezane hladne pečenke, ki je ostala od prejšnjega dne.

Narežite čemaževe liste in jih posipajte preko vsebine v skledah. Dodajte še jedilno žlico nekoliko zdrobljenih bučnih semen ter vsako skledo začinite še z po eno jušno žlico bučnega in lanenega olja, balzamičnim kisom in soljo po lastnem okusu.

Servirajte ne premešano z rezino kruha. Vsaj jedec si naj vsebino svoje sklede premeša sam tako bo solata videti bolj sveža. Pred obrokom popijte kozarec vode sobne temperature. 

Pameten nasvet
Mešano solato si očistite in shranite v hladilnik že dan prej, ko imate časa dovolj. Pojdite na popoldanski sprehod in naberite čemaževih listov. Nekaj dni jih lahko hranite v hladilniku in po potrebi uporabite za juhe, pesto z mandlji , kot dodatek solatam ali pečenim jajcem za zajtrk. Ko pripravljate nedeljsko kosilo ni nič narobe, če je mesa za peko v pečici nekoliko več. Uporabili ga boste naslednji dan, ko zaradi dnevnih obveznosti ne bo časa za pripravo kosila. Tudi redkev lahko pripravite že dan prej, ko greste na obhod po domačem vrtu ali na mestno tržnico.

Meso, ki ga boste tanko narezali v solato je lahko ostanek od:

O sestavinah in prehranski vrednosti
Obrok pripravljen iz navedenih sestavin vsebuje vsa makro hranila, dovolj mineralov in vitaminov, da vas bo kvalitetno oskrbel z vsem, kar potrebuje vaše telo po napornem dnevu. Laneno olje vsebujejo omega-3 maščobne kisline, ki jih v današnji prehrani primanjkuje. Solata vsebuje tudi dovolj vlaknin zato za boljšo prebavo pred zaužitjem popijte kozarec vode sobne temperature. Tanko narezano meso pa bo dodalo še potrebne beljakovine. Redkev pa antiseptične snovi. Zaradi vsebnosti grenčin in klorofila ima tako pripravljena solata veliko čistilno moč in telesa po presnovi ne zakisa. Tako sestavljen obrok je primeren tudi za shujševalne programe, ohranjanje zdrave telesne teže in za diabetike saj ima nizek glikemični indeks.
Ocena:
Skupaj: 0 Povprečno: 0]

Irena Franić

Pravilna dieta je »način življenja«, le tako je lahko uspešna na dolgi rok brez stresa in nenehnih odrekanj. Samo tako si lahko pridobimo zadostno količino energije in ohranimo svoje zdravje, da smo se sposobni spopadati z današnjim hitrim tempom in obveznostmi, ki jih nalaga življenje. Zato vedno razmišljam o tem kako z lastno žlico ohraniti svoje zdravje in dobro počutje z veliko mero hedonizma in ekonomičnim pristopom v gospodinjstvu. Okusno pripravljeno hrano vedno jem počasi, tako je užitek večji in traja dlje, tako zadovoljim vse moje čute, zadovoljno pa je tudi moje telo. Hrana mi daje pravo energijo in dobro se počutim v svoji koži. Moj »način življenja« bi rada delila z vami! Vesela bom, če boste iz tega čudovitega potovanja v magični svet kulinarike odšli bogatejši za kakšno koristno izkušnjo, ki vam bo kasneje v pomoč tudi v domači kuhinji. Med mojimi recepti vas bo vedno čakal tudi komentar o prehranski vrednosti obroka. Tako boste vedeli, da ste jedli tudi zdravo (ne samo za Obliznit Prste). Kaj več pa boste seveda prebrali v knjigi . . . Z živili ravnajte gospodarno in predvsem spoštljivo saj imajo kot vsaka materija v vesolju svoje zakonitosti, energijo in namen. Spoštujte in ohranjajte kar vam je dano saj tako ohranjate tudi sebe.

Dodaj odgovor