Pečen krompirček s svinjsko mastjo in začimbami
Print Friendly, PDF & Email

Pečen krompirček s svinjsko mastjo in začimbami je jed pripravljena hitro in enostavno a kljub temu okusna za prste obliznit. Za dneve, ko bi želeli v domači kuhinji pričarati občutek domačnosti in pristnega ugodja. Postrežen ob solati iz svežega kislega zelja in rezini pečenke, ki je ostala od prejšnjega dne bo teknil vsem. Lahko pa je tudi priloga k imenitnemu nedeljskemu kosilu, ko se zbere vsa družina.

Pečen krompirček s svinjsko mastjo in začimbami – pripomočki:

  • lupilec krompirja
  • nož
  • posoda za mešanje
  • pekač

Pečen krompirček s svinjsko mastjo in začimbami – sestavine:

  • 500 do 600 g olupljenega krompirja
  • 1 srednje velika čebula
  • 1 čajna žlička mlete sladke paprike
  • pol žličke zdrobljenih domačih sušenih začimb
  • sol po okusu
  • 1 zvrhana jušna žlica svinjske masti z ocvirki

Količine so primerne za dve osebi. Čas priprave 10 minut, čas peke v ventilacijski pečici 1 ura na 170 °C.

Pečen krompirček s svinjsko mastjo in začimbami – postopek priprave:

Operite in očistite krompir ter ga narežite na kocke. Očistite 1 srednje veliko čebulo in jo narežite na večje kocke. Krompir, čebulo, papriko, začimbe, sol in svinjsko mast z ocvirki dobro premešajte v skledi in presipajte v pekač premera cca 30 x 21 cm.

Razporedite po pekaču in postavite v ogreto pečico. Pecite odkrito 1 uro v ogreti ventilacijski pečici na temperaturi 170 °C. Po potrebi lahko čas pečenja nekoliko podaljšate. Jed je gotova, ko je krompirček zlato rumeno zapečen in hrustljav.

Pozimi ga ponudite kot prilogo k solati iz svežega kislega zelja in rezini pečenke, ki je ostala od prejšnjega dne ali kot prilogo nedeljskega kosila. Poleti lahko dodate svežo mešano solato.

Za idejo še nekaj jedi h katerim lahko postrežete pečen krompirček s svinjsko mastjo in začimbami:

O sestavinah in prehranski vrednosti
Krompir je ogljiko hidratno živilo, ki ga telo pretvori v energijo. Z dodatkom beljakovin, solat, ki so vir prehranskih vlaknin in mineralov ter vitaminov boste upočasnili prebavo in resorbcijo hranil, znižali glikemični indeks ter prispevali k dolgotrajni sitosti. V navedenih kombinacijah je jed primerna tudi za diabetike.
Ocena:
Skupaj: 0 Povprečno: 0]

Irena Franić

Pravilna dieta je »način življenja«, le tako je lahko uspešna na dolgi rok brez stresa in nenehnih odrekanj. Samo tako si lahko pridobimo zadostno količino energije in ohranimo svoje zdravje, da smo se sposobni spopadati z današnjim hitrim tempom in obveznostmi, ki jih nalaga življenje. Zato vedno razmišljam o tem kako z lastno žlico ohraniti svoje zdravje in dobro počutje z veliko mero hedonizma in ekonomičnim pristopom v gospodinjstvu. Okusno pripravljeno hrano vedno jem počasi, tako je užitek večji in traja dlje, tako zadovoljim vse moje čute, zadovoljno pa je tudi moje telo. Hrana mi daje pravo energijo in dobro se počutim v svoji koži. Moj »način življenja« bi rada delila z vami! Vesela bom, če boste iz tega čudovitega potovanja v magični svet kulinarike odšli bogatejši za kakšno koristno izkušnjo, ki vam bo kasneje v pomoč tudi v domači kuhinji. Med mojimi recepti vas bo vedno čakal tudi komentar o prehranski vrednosti obroka. Tako boste vedeli, da ste jedli tudi zdravo (ne samo za Obliznit Prste). Kaj več pa boste seveda prebrali v knjigi . . . Z živili ravnajte gospodarno in predvsem spoštljivo saj imajo kot vsaka materija v vesolju svoje zakonitosti, energijo in namen. Spoštujte in ohranjajte kar vam je dano saj tako ohranjate tudi sebe.

Dodaj odgovor