Mešana pomladna solata s sirom in posipom
Print Friendly, PDF & Email

Mešana pomladna solata s sirom in posipom je polnovreden obrok, ki ga ob pomanjkanju časa brez slabe vesti lahko zamenjate za kosilo. Pripravite jo lahko tudi za malico ali večerjo. Ali ko vam na vrata pozvoni kdo, ki ga niste pričakovali in se klepet zavleče – lahkota pa začne pritiskati.

Mešana pomladna solata s sirom in posipom – pripomočki:

  • skleda za pripravo solate
  • pribor za mešanje

Mešana pomladna solata s sirom in posipom – sestavine:

  • mešana pomladna solata (mlad radič, rukola, regrat, mladi listi peteršilja, motovilec, tudi nekaj mladih listkov kislice)
  • 100 g mladega kravjega sira po osebi
  • 1 žlička oljčnega olja po osebi
  • 1 žlička lanenega olja po osebi
  • balzamični kis
  • 1 žlička oluščenih semen jedilne konoplje po osebi
  • sol po okusu (če ne boste dodali posipa, ki sol že vsebuje)
  • posip iz sezamovih in lanenih semen

Po želji:

Količino solate prilagodite lastnemu apetitu, čas priprave nekaj minut če je solata še pred pripravljena (očiščena).

Mešana pomladna solata s sirom in posipom – postopek priprave

Naberite in očistite mešano pomladno solato. Lahko jo pripravite tudi dan prej in do uporabe hranite v zaprti posodi na hladnem, tako bo priprava takrat, ko se mudi hitrejša.

S pripravljeno solatno mešanico napolnite servirno skledo, preko naribajte mladega kravjega sira ter posipajte z nekaj žličkami posipa iz sezamovih in lanenih semen

Preko dodajte še žličko oluščenih semen jedilne konoplje, žličko lanenega olja in žličko oljčnega olja. Solato ponudite z rezino popečenega kruha in kozarcem vode. Premešajte tik pred zaužitjem, saj bo tako ohranila svežino in za oko privlačen izgled.

Po želji lahko dodate tudi žličko že pripravljene pomladne peteršiljeve korenine iz kozarca.

O sestavinah in prehranski vrednosti
Tako sestavljena solata vsebuje vsa makrohranila, obilico vlaknin, mineralov in vitaminov – skratka vse kar potrebuje telo v zdravem in učinkovitem obroku. Solata je primerna za ohranjanje energije, zdrave telesne teže, dobrega imunskega sistema. Brez zadržkov si jo lahko privoščijo tudi diabetiki.

Več o sestavinah preberite v receptih:

Ocena:
Skupaj: 0 Povprečno: 0]

Irena Franić

Pravilna dieta je »način življenja«, le tako je lahko uspešna na dolgi rok brez stresa in nenehnih odrekanj. Samo tako si lahko pridobimo zadostno količino energije in ohranimo svoje zdravje, da smo se sposobni spopadati z današnjim hitrim tempom in obveznostmi, ki jih nalaga življenje. Zato vedno razmišljam o tem kako z lastno žlico ohraniti svoje zdravje in dobro počutje z veliko mero hedonizma in ekonomičnim pristopom v gospodinjstvu. Okusno pripravljeno hrano vedno jem počasi, tako je užitek večji in traja dlje, tako zadovoljim vse moje čute, zadovoljno pa je tudi moje telo. Hrana mi daje pravo energijo in dobro se počutim v svoji koži. Moj »način življenja« bi rada delila z vami! Vesela bom, če boste iz tega čudovitega potovanja v magični svet kulinarike odšli bogatejši za kakšno koristno izkušnjo, ki vam bo kasneje v pomoč tudi v domači kuhinji. Med mojimi recepti vas bo vedno čakal tudi komentar o prehranski vrednosti obroka. Tako boste vedeli, da ste jedli tudi zdravo (ne samo za Obliznit Prste). Kaj več pa boste seveda prebrali v knjigi . . . Z živili ravnajte gospodarno in predvsem spoštljivo saj imajo kot vsaka materija v vesolju svoje zakonitosti, energijo in namen. Spoštujte in ohranjajte kar vam je dano saj tako ohranjate tudi sebe.

Dodaj odgovor