Ovsena kaša
Print Friendly, PDF & Email

Ovsena kaša je zagotovo zajtrk prvakov. Okusna, nasitna in hranljiva jed vas bo napolnila z energijo za uspešen začetek dneva. Kaša je bogata z vlakninami, vitamini skupine B, minerali (zlasti cinkom in magnezijem) in beljakovinami. Ta odličen obrok lahko pripravite v manj kot 10 minutah.

ovsena-kasa Ovsena kaša – pripomočki:

  • skodelica
  • merilna posoda za tekočine
  • kuhinjska tehtnica
  • kozica
  • kuhalnica
  • jedilna žlica

Ovsena kaša – sestavine:

(za 2 osebi)

  • 90 g ovsenih kosmičev
  • 400 ml (rastlinskega) mleka
  • 30 g rjavih rozin
  • ščep cimeta
  • jedilna žlica medu (po želji)

Ovsena kaša – priprava:

Odmerimo ovsene kosmiče in mleko ter oboje damo v kozico. Segrejemo do vretja in občasno premešamo.

ovsena-kasaKo zavre, dodamo rozine.

ovsena-kasaZmanjšamo temperaturo na srednjo vrednost in kuhamo še 5 minut. Občasno premešamo.

ovsena-kasaKašo nadevamo v skledice. Preden jo postrežemo, jo posujemo s ščepom cimeta. Po želji jo dosladkamo z žlico medu ali drugim sladilom po želji. Izberemo čimbolj kvalitetno sladilo. Kaši lahko dodate tudi naribano jabolko, banano in drugo sadje.

Uživajte v okusih!

Ocena:
Skupaj: 17 Povprečno: 4.5]

Dodaj odgovor