Ribja pašteta z bučnimi semeni
Print Friendly, PDF & Email

Okusno ribjo pašteto z bučnimi semeni lahko pripravite že kar ob pripravi kosila. Skuše so odlične plave ribe iz prve prehranske verige in, ko dobite sveže, kupite eno več. Tudi, ko vam kakšna riba ostane, iz nje lahko pripravite odlično pašteto in užitek ob dobri ribi bo trajal kakšen dan več. Hitra priprava, predvsem pa bogata hranilna vrednost in kremast okus, ki se mu boste težko uprli.

Ribja pašteta z bučnimi semeni – pripomočki:

  • spretni prsti za čiščenje ribe
  • električni mešalnik
  • žlička
  • kozarčki s pokrovom

Ribja pašteta z bučnimi semeni – sestavine:

  • 1 pečena skuša
  • 2 do 3 jušne žlice skute
  • 2 jušni žlici kisle smetane
  • 2 jušni žlici oljčnega olja
  • 1 čajna žlička zdrobljenih domačih suhih zelišč
  • za oreh velik kos masla
  • ena zvrhana jušna žlica praženih bučnih semen
  • sol po okusu
  • (po želji lahko dodate tudi sveže mlet poper)

Količina je primerna za dve osebi, čas priprave le nekaj minut.

Ribja pašteta z bučnimi semeni – postopek priprave:

Ob pripravi obroka namensko specite eno ribo več ali uporabite tisto, ki je morebiti ostala. Ribi očistite kosti in jo dajte v električni mešalnik.

Dodajte 2 do 3 jušne žlice skute, 2 jušni žlici kisle smetane, 1 čajno žličko zdrobljenih domačih suhih zelišč, 2 jušni žlici oljčnega olja in po okusu posolite.

Dodajte tudi eno zvrhano jušno žlico praženih bučnih semen in za oreh velik kos masla.

Sestavine premešajte po vašem okusu, pašteto lahko naredite bolj grobo ali fino mazavo.

Višek pospravite v steklene kozarčke s pokrovčkom in po vrhu nalijte nekaj olja, ki bo preprečil oksidacijo. Tako pripravljeno pašteto lahko na hladnem hranite nekaj dni.

Pameten nasvet
V moji kuhinji gre običajno kar na kruhke in se poje že pred kosilom. Lahko pa z njo presenetite večerne goste ob tekmi ali kartah in si s predpripravo prihranite čas. Odlično se poda s kozarcem vina v izbrani družbi. Lahko priložite tudi narezano svežo zelenjavo ali kakšen list solate. Na mesto rezine kruha lahko uporabite tudi krekerje ali prepečenec. Kozarček paštete lahko odnesete s sabo za službeno malico.
O sestavinah in prehranski vrednosti
Tako pripravljena pašteta je beljakovinsko živilo in ji zato glikemočnega indeksa ne merimo. Primerna je za diabetike ob ustrezni izbiri kruha. Čeprav je vsebnost maščob velika je v njej kar zajetna količina omega-3 maščobnih kislin, ki blagodejno vplivajo na zdravje. Pašteta je primerna tako za jutranje, kot večerne obroke. Lahko bi jo uvrstili tudi v Lchf dieto.
Ocena:
Skupaj: 0 Povprečno: 0]

Irena Franić

Pravilna dieta je »način življenja«, le tako je lahko uspešna na dolgi rok brez stresa in nenehnih odrekanj. Samo tako si lahko pridobimo zadostno količino energije in ohranimo svoje zdravje, da smo se sposobni spopadati z današnjim hitrim tempom in obveznostmi, ki jih nalaga življenje. Zato vedno razmišljam o tem kako z lastno žlico ohraniti svoje zdravje in dobro počutje z veliko mero hedonizma in ekonomičnim pristopom v gospodinjstvu. Okusno pripravljeno hrano vedno jem počasi, tako je užitek večji in traja dlje, tako zadovoljim vse moje čute, zadovoljno pa je tudi moje telo. Hrana mi daje pravo energijo in dobro se počutim v svoji koži. Moj »način življenja« bi rada delila z vami! Vesela bom, če boste iz tega čudovitega potovanja v magični svet kulinarike odšli bogatejši za kakšno koristno izkušnjo, ki vam bo kasneje v pomoč tudi v domači kuhinji. Med mojimi recepti vas bo vedno čakal tudi komentar o prehranski vrednosti obroka. Tako boste vedeli, da ste jedli tudi zdravo (ne samo za Obliznit Prste). Kaj več pa boste seveda prebrali v knjigi . . . Z živili ravnajte gospodarno in predvsem spoštljivo saj imajo kot vsaka materija v vesolju svoje zakonitosti, energijo in namen. Spoštujte in ohranjajte kar vam je dano saj tako ohranjate tudi sebe.

Dodaj odgovor