Kislo zelje s čičeriko in piščancem – odlična večerja ali malica
Print Friendly, PDF & Email

Kislo zelje s čičeriko in piščancem je odličen in uravnotežen obrok primeren za večerjo, malico ali celo kosilo. Gospodarno ravnanje z živili, prihranek v gospodinjstvu in zdrava pamet lahko botrujejo odlični večerji. Z malo znanja o živilih in njihovem kombiniranju ter vedenju o tem, kaj potrebuje naše telo, lahko dobro in okusno jemo brez velikega časovnega in finančnega vložka.

Kislo zelje s čičeriko in piščancem – odlična večerja ali malica – pripomočki:

  • nož
  • deska
  • krožnik ali skodela za serviranje

Kislo zelje s čičeriko in piščancem – odlična večerja ali malica – sestavine:

  • kislo zelje
  • kuhana čičerika
  • narezano pečeno piščančje stegno
  • oljčno ali bučno olje
  • suha mešanica domačih začimb

Kislo zelje s čičeriko in piščancem – odlična večerja ali malica – postopek priprave

Po lastnih potrebah si v globok krožnik ali skledo po izbiri naložite svežega kislega zelja. Po vrhu mu dodajte nekaj velikih žlic kuhane čičerike.

Narežite pečeno piščančje stegno, ki ste ga z namenom prihranili pri kosilu in ga razporedite preko kislega zelja in čičerike.

Preko pa posipajte še suho mešanico domačih začimb in oljčno ali bučno olje.

Pameten nasvet
Ko kuhate čičeriko za pripravo kakšne druge jedi je skuhajte nekoliko več saj je odlična za dodatek k solatam. Če niste ljubitelji piščanca lahko kislemu zelju za večerjo dodate tudi drugačne sestavine (Večerja – kislo zelje z bučnimi semeni in mladim sirom, Večerja – kislo zelje s kozličkovo pečenko).
O sestavinah in prehranski vrednosti
Tako sestavljen obrok vsebuje ravno pravo količino beljakovin za zadovoljitev telesnih potreb po tem makro hranilu v večernih urah. Veliko vlaknin in ostalih ogljikovih hidratov, ki ne dvignejo krvnega sladkorja. Predvsem pa desno sučne mlečno kislinske bakterije, ki skupaj s prehranskimi vlakninami pomagajo telesu vzdrževati zdravo črevesno mikro floro. Visoka vsebnost antioksidativnega vitamina C pa bo poskrbela tudi za dober imunski sistem. Surovo zelje bo telesu pomagalo izravnati kislo bazni učinek kuhane in beljakovinske hrane po presnovi. Zelišča in kvalitetne maščobe pa bodo ob zelju  dodale še kanček žive energije. Tako sestavljen obrok je brez zadržkov primeren tudi za zajtrk ali malico. V pokriti posodi ga lahko vzamete tudi na službeno pot namesto malice.
Ocena:
Skupaj: 2 Povprečno: 5]

Irena Franić

Pravilna dieta je »način življenja«, le tako je lahko uspešna na dolgi rok brez stresa in nenehnih odrekanj. Samo tako si lahko pridobimo zadostno količino energije in ohranimo svoje zdravje, da smo se sposobni spopadati z današnjim hitrim tempom in obveznostmi, ki jih nalaga življenje. Zato vedno razmišljam o tem kako z lastno žlico ohraniti svoje zdravje in dobro počutje z veliko mero hedonizma in ekonomičnim pristopom v gospodinjstvu. Okusno pripravljeno hrano vedno jem počasi, tako je užitek večji in traja dlje, tako zadovoljim vse moje čute, zadovoljno pa je tudi moje telo. Hrana mi daje pravo energijo in dobro se počutim v svoji koži. Moj »način življenja« bi rada delila z vami! Vesela bom, če boste iz tega čudovitega potovanja v magični svet kulinarike odšli bogatejši za kakšno koristno izkušnjo, ki vam bo kasneje v pomoč tudi v domači kuhinji. Med mojimi recepti vas bo vedno čakal tudi komentar o prehranski vrednosti obroka. Tako boste vedeli, da ste jedli tudi zdravo (ne samo za Obliznit Prste). Kaj več pa boste seveda prebrali v knjigi . . . Z živili ravnajte gospodarno in predvsem spoštljivo saj imajo kot vsaka materija v vesolju svoje zakonitosti, energijo in namen. Spoštujte in ohranjajte kar vam je dano saj tako ohranjate tudi sebe.

Dodaj odgovor