Fit solata s kvinojo
Print Friendly, PDF & Email

Ko sem še redno hodila k babici na kosilo, me je velikokrat na mizi pričakala fit solata s kvinojo, v katero sem se popolnoma zaljubila. Ne samo, da je polna vitaminov, proteinov in dobrih ogljikovih hidratov, je tudi zelo okusna ter nasitna. Je zdrav in hiter obrok, ki ga lahko jeste samostojno ali pa kot prilogo k drugim jedem.

Fit solata s kvinojo

Pripomočki za fit solato s kvinojo

  • ni posebnih pripomočkov

Sestavine za fit solato s kvinojo

Za 2-4 osebe:

  • 200 g navadne ali tribarvne kvinoje (kvinoja med kuhanjem zelo nabrekne, volumen se poveča)
  • ščepec soli
  • 100 g rdeče paprike
  • 15 g mlade čebulice
  • 225 g rjavega fižola iz konzerve (napisana je količina ne odcejenega fižola)
  • velika jušna žlica olivnega olja
  • druge začimbe po okusu

Priprava fit solate s kvinojo

Kvinojo najprej operite v vroči vodi, da se odstranijo grenke stvari iz ovojnice.

Fit solata s kvinojo

Zavrite malo vode in jo osolite. Kvinojo kuhajte približno 15 minut na zmerni temperaturi.

Fit solata s kvinojo Fit solata s kvinojo

Medtem narežite papriko na majhne koščke.

Fit solata s kvinojo

Nasekljajte tudi mlado čebulico.

Fit solata s kvinojo

Konzervo rjavega fižola odlijte.

Ko je kvinoja kuhana, jo odstranite s štedilnika. Če ste jo kuhali v preveč vode in le ta ni vsa povrela, samo previdno odlijte odvečno vodo.

Fit solata s kvinojo

Kvinojo stresite v večjo posodo in počakajte, da se ohladi.

Fit solata s kvinojo

Ko je ohlajena, notri stresite papriko, čebulico in fižol ter zalijte z olivnim oljem.

Fit solata s kvinojo

Vse skupaj dobro premešajte.

Fit solata s kvinojo

Jaz obožujem ta enostaven recept in je pri meni večkrat na meniju. Najbolj mi je všeč, ker se vsakič lahko igram s sestavinami in jih dodajam ter odvzemam.

Ideja
Super pride, če dodate še na primer svež peteršilj in česen. Fit solata s kvinojo je odlična tudi, če ji dodate feta sir. Pravo igranje za gurmane.

Če ne pojeste takoj vsega, v hladilniku v zaprti posodi fit solata s kvinojo počaka do tri dni. Včasih je lahko celo še bolj okusna, če je malo uležana.

Ocena:
Skupaj: 1 Povprečno: 5]

Nina Jesih

Sem umetnostna zgodovinarka ter kuratorka iz Ljubljane in zelo rada jem. Še posebej nezdravo hrano, zato jo poskušam usklajevati z zdravimi recepti in naravnimi rešitvami, s katerimi ohranjam fit telo in duha.

Dodaj odgovor