Bulgur z zelenjavo
Print Friendly, PDF & Email

Bulgur z zelenjavo je okusna in hitro pripravljena jed. Prav tako je enostavna za pripravo. Lahko jo postrežete kot samostojno jed ali kot prilogo različnim mesnim jedem. Bulgur je odlično živilo, ki lahko nadomesti riž, krompir ali testenine. Je dober vir proteinov, vlaknin in vitamina B, poleg tega pa ima zelo malo kalorij. Je tudi dober vir mangana in deluje pri presnovi sladkorja, zato je še posebej idealen za sladkorne bolnike.

Bulgur z zelenjavo – pripomočki:

  • lonec za kuhanje
  • kuhalnica
  • deska za rezanje
  • nož
  • kuhinjska tehtnica
  • žlička
  • žlica

Bulgur z zelenjavo – sestavine:

Za približno 4 osebe (postreženo kot priloga)

  • 200 g bučk
  • 220 g bulgurja
  • 100 g graha
  • 100 g koruze
  • približno 500 ml vode
  • ščepec soli
  • žlico olivnega olja
  • žličko posušenega peteršilja ali manjši šop svežega
  • pol žličke mlete kumine
  • pol žličke posušene bazilike
  • žličko mletega česna oziroma 2 stroka svežega
  • manjši ščepec rožmarina

Bulgur z zelenjavo – priprava:

Najprej operemo bučko in jo olupimo, če imamo starejšo bučko. Narežemo jo na manjše kocke. Pripravimo in stehtamo grah ter koruzo. Poljubno lahko dodamo tudi kakšno drugo zelenjavo (korenček, mlad stročji fižol, papriko…)

V loncu segrejemo olje in na olju na hitro prepražimo bulgur.

Dodamo na kocke narezano bučko, grah in koruzo. Vse skupaj pražimo še približno 2-3 minute.

Zalijemo z vodo in dodamo česen, kumino, peteršilj, rožmarin, baziliko ter solimo po okusu. Kuhamo približno 20 minut, dokler vsa voda ne povre in je bulgur kuhan.

Dober tek!

Ocena:
Skupaj: 2 Povprečno: 5]

Dodaj odgovor