Ajdova kaša za zajtrk
Print Friendly, PDF & Email

Ajdova kaša je že dolgo poznana na Slovenskem. Pripravite si jo za zajtrk, saj ima v sebi veliko vitaminov B in mineralov, ki jih potrebujemo za ohranjanje zdravega telesa. Primerna je tudi za tiste, ki ne smejo glutena.

Ajdova kaša za zajtrk

Pripomočki za ajdovo kašo za zajtrk:

  • posoda za kuhanje
  • posoda za namakanje
  • žlička
  • merilna posoda
  • tehtnica
  • žlica

Sestavine za ajdovo kašo za zajtrk:

  • 100 g ajdove kaše
  • 200 ml riževega napitka ali mleka
  • pol žličke cimeta
  • pol žličke vanilije
  • pest rozin
  • žlica kokosove moke
  • 1 žlička medu

Kako pripravimo ajdovo kašo za zajtrk (za 2 osebi):

Ajdovo kašo čez noč namočim. Lahko se jo tudi samo splakne pod vodo.

ajodva kaša za zajtk

V posodo nalijem rižev napitek, kamor stresem precejeno ajdovo kašo. Dodam cimet in vanilijo.

ajdova kaša za zajtrk

Ajdovo kašo kuham 15-20 minut.

ajdova kaša za zajtrk

Ajdovo kašo ponudim s rozinami, medom in kokosovo moko. Po želji si lahko naribate tudi jabolko zraven.

Ajdova kaša za zajtrk

Želim vam zdrav zajtrk!

Ocena:
Skupaj: 27 Povprečno: 4.3]

spela

Že od malega zelo rada kuham. Veselje do kuhanja in peke mi je predala moja babi, ki je bila učiteljica gospodinjstva. Znala je speči najboljšo torto. Zelo uživam v dobrih in preprostih jedeh. Ker je imel moj sin alergijo na kravje mleko in jajca poizkušam kuhati in peči vse brez tega. S sinom velikokrat pečeva skupaj zato se trudim, da so moji recepti enostavni in zdravi.

Dodaj odgovor