Pirine beljakovinske štručke
Print Friendly, PDF & Email

Tudi tokrat je recept, ki ga je pripravila Malinca, polna shramba zdravja, enostaven in hiter za pripravo. Zdrave beljakovinske štručke so visok vir beljakovin in so odlične za zajtrk.

Pripomočki za pripravo beljakovinskih pirinih štručk

  • pečica
  • pekač
  • posoda za testo
  • kuhinjska tehtnica
  • kuhalnica ali velika žlica
  • nož
  • deska za rezanje
  • papir za peko

Sestavine za beljakovinske pirine štručke

Postopek priprave za beljakovinske pirine štručke

V skledi zmešamo skuto in pirino moko. Dodamo poljubno mešanico semen za kruh v želeni količini (večja količina bo naredila štručke bolj hrustljave), nato solimo, primešamo pecilni prašek in mleko ali drugo tekočino (za tiste, ki vam mleko ne ustreza). Maso dobro pregnetemo, jo oblikujemo v obliko daljše štruce kruha in narežemo na poljubno velike kose (pirine štručke). Štručke nanesemo na prej namazan pekač (ali uporabimo papir za pečenje) in jih položimo v predhodno segreto pečico. Pečemo približno 25 minut pri 180 stopinjah Celzija.

Prižgemo pečico na 180 stopinj Celzija in si pripravimo sestavine.

V veliko posodo presejemo moko in jo zmešamo s pecilnim praškom in soljo.

V posodo dodamo skuto in kokosovo olje ter malo premešamo.

Dodamo mleko in premešamo.

V posodo vsujemo še semena (naredimo lahko različne kombinacije semen).

Dobro pregnetemo, da dobimo homogeno testo.

Oblikujemo v daljšo štruco kruha.

Narežemo na poljubno velike štručke.

Štručke položimo na pekač in pečemo približno 25 minut na 180 stopinjah Celzija.


Fotografije in recept je pripravila Malinca, polna shramba zdravja. 

Ocena:
Skupaj: 3 Povprečno: 4]

Dodaj odgovor