Biftek s hokaido bučo in fižolom iz pečice
Print Friendly, PDF & Email

Biftek s hokaido bučo in fižolom iz pečice je hranljiva jed polnega, sladkega okusa. Odlika jedi je hitra priprava, uravnotežena hranilna sestava in barvit videz, ki še posebno pogreje zlasti v zimskih dneh. Popolna zmaga pa je z obrokom dosežena takrat, ko le ta ne zadovolji samo naše senzorične čute ampak ima nekaj od tega tudi telo. Naše telo je naše edino domovanje na tem svetu, je naša hiša in če hiše ne vzdržujemo dobro začne propadati.

Biftek s hokaido bučo in fižolom iz pečice – pripomočki:

  • deska
  • večji nož
  • posoda za peko premera približno 22 x 30 cm

Biftek s hokaido bučo in fižolom iz pečice – sestavine:

  • 300 g mariniranega svinjskega bifteka
  • 1 čajna žlička suhe mlete paprike (lahko tudi nekaj čilija)
  • 1 čajna žlička zdrobljene suhe mešanice domačih zelišč
  • 500 g hokaido buče
  • 400 g kuhanega fižola
  • 2 dl domačega paradižnikovega soka
  • mešanica domačih suhih zelišč za posip fižola in buče
  • sezamovo olje
  • oljčno olje
  • nekaj vejic peteršilja

Biftek s hokaido bučo in fižolom iz pečice – postopek priprave

Dan prej začinite meso in do priprave shranite v hladilniku. Meso enostavno začinite tako, da folijo v katero je bilo meso zavito razgrnete, nanjo posujete želene začimbe in sol ter po njih povaljate meso. Nato meso pokapljate s sezamovim oljem ter zavitega v isti foliji shranite na hladno do peke.

Hokaido buči očistite semena, jo narežite na poljubno velike kose ter začinite z mešanico zdrobljenih suhih zelišč, soljo in 2 žlicama sezamovega olja. Kuhan fižol posipate z mešanico zdrobljenih suhih zelišč.

V pekač na sredino položite začinjeno meso (kako enostavno in brez umazane posode začiniti meso poglejte tukaj), na eno stran stresite začinjen fižol, na drugo pa začinjene kose buče.

Vse prelijte z 2 dl domačega paradižnikovega soka ter pecite na 180 OC v ogreti ventilacijski pečici približno eno uro.

Pečeno jed pred serviranjem pokapljajte z oljčnim oljem, posujte z svežim sesekljanim peteršiljem in narežite meso na tanke rezine.

K jedi ponudite sezonsko zeleno solato ali solato iz svežega kislega zelja. Zakaj je jed sestavljena tako in še mnogo več boste lahko prebrali v moji knjigi.

Ocena:
Skupaj: 3 Povprečno: 4.7]

Irena Franić

Pravilna dieta je »način življenja«, le tako je lahko uspešna na dolgi rok brez stresa in nenehnih odrekanj. Samo tako si lahko pridobimo zadostno količino energije in ohranimo svoje zdravje, da smo se sposobni spopadati z današnjim hitrim tempom in obveznostmi, ki jih nalaga življenje. Zato vedno razmišljam o tem kako z lastno žlico ohraniti svoje zdravje in dobro počutje z veliko mero hedonizma in ekonomičnim pristopom v gospodinjstvu. Okusno pripravljeno hrano vedno jem počasi, tako je užitek večji in traja dlje, tako zadovoljim vse moje čute, zadovoljno pa je tudi moje telo. Hrana mi daje pravo energijo in dobro se počutim v svoji koži. Moj »način življenja« bi rada delila z vami! Vesela bom, če boste iz tega čudovitega potovanja v magični svet kulinarike odšli bogatejši za kakšno koristno izkušnjo, ki vam bo kasneje v pomoč tudi v domači kuhinji. Med mojimi recepti vas bo vedno čakal tudi komentar o prehranski vrednosti obroka. Tako boste vedeli, da ste jedli tudi zdravo (ne samo za Obliznit Prste). Kaj več pa boste seveda prebrali v knjigi . . . Z živili ravnajte gospodarno in predvsem spoštljivo saj imajo kot vsaka materija v vesolju svoje zakonitosti, energijo in namen. Spoštujte in ohranjajte kar vam je dano saj tako ohranjate tudi sebe.

Dodaj odgovor